13. september 2010

Save me. I'm lost.


You were what I wanted, but it never seemed like you wanted me, so I guess because of that, I stopped wanting you.

Ma tahtsin lihtsalt koguaeg, et sa tunneksid nii, nagu mina arvasin et sa tundma peaksid. Tahtsin sind armastada ja rääkida sulle tõtt, sest ma arvasin koguaeg , et sa väärid seda või hoolida sinust mis sest, et sa seda kõike mulle vastu ei andnud, aga ma siiski arvasin, et sa väärid seda. Andsin sulle kõike seda mida SA ise palusid, et ma sulle annaks. Sa ise palusid mul ennast armasata. No, ma ei saa enam sulle anda mitte midagi, sest ma olen kõik juba ära andnud. Ma ei saa sind rohkem armastada, kui ma praegu armastan. Ma ei saa su heaks enam mitte midagi teha. Ma annan alla. Mitte miski pole sinu jaoks piisavalt hea ... nii kaua kui sa lõpuks saad aru mille sa kaotasid ... ja kellele sa selle loovutasid.

Ma sulan su naeratusest. Sa teed mu tuju alati paremaks, kui sa mulle naeratades vastu tuled ja veelrohkem kui sa juttu räägid minuga. Jälle üks inimene rohkem, kes viitsib mu arusaamatut mula kuulata. Muideks sa oled esimene inimene, kes ütles, et " ma saan sinust aru " . Sinuga tuleb mul alati meelde see ütlus : KUI SULLE SULGEB UKS, SIIS KUSAGIL AVANEB AKEN. Sina oled minu aken : ) !