13. september 2010

Happy birthday to you !


Steven.


Kust ma nüüd alustama peaksin ? Algusest. Soovitavalt algusest. Okei, here we go ...

Sa saad minust aru. Minu põhimõtetest. Saad aru, miks ma just nii mõtlen, sest sa ISE mõtled täpselt sama moodi ... Kuigi ma tean, et minus on päris palju asju mida sa ei mõista ja millele sa vist iial normaalset põhjendust ei leia. Ma imetsan siiani, kuidas ma sinuga nii kiiresti jutule sain. Kuidas ma kusagilt metsaseest leidsin inimese, kes minust aru saab. See on midagi uut minu jaoks.

Sa olid mul alati olemas. Olid? Oled! Oled siiani .. ma loodan. Sa aitad alati, isegi siis kui see ääretult pointless mure on : ) . Ma ei saa vist kahe käe sõrmedel kokku lugeda neid kordi kui s amind aitand oled või kui palju lahendusi sa välja oled pakkunud. Ja tead mis kõige tähtsam ? Sa usud minusse. Sa suudad mu vingumist kuulata TUNDIDE kaupa ja ikka naeratad ja ütled midagi sellist mis lihtsalt sunnib mind naeratama.

Ma olen rohkem kui 100% kindel, et on tohutult palju inimesi kes sind respekteerivad... See oleks lihtsalt loogiline. Sa teed nii palju, vähese ajaga. Tegelikult pole vist midagi millega sa hakkama ei saaks.

Sa oled vist (?) ainuke inimene ( koos minuga ) kellele Kala(d) ei meeldi. Vähemalt oled sa ainus kes selle on välja öelnud. Okei, mitte otseselt, aga kaudselt küll :) !

Mul on super hüper hea meel, et ma sinuga tuttavaks sain. Sa tähendad palju ja oled mu südames, aga seda sa tead juba nagunii ise ka. Sa oled oluline ja kallis.

Ma ehitasin enda ümber seina. Mitte selleks, et kedagi eemale tõugata vaid selleks, et näha kes hoolib minust piisavalt, et üle ronida ja tundub, et sulle polnud see just eriti keeruline ülesanne.

Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are and the things you never want to lose. Selle lause võid sa võtta täpselt nii moodi nagu sulle ise kõige parem tundub. Kuigi ma usun, et sa saad sellest aru täpselt nii nagu mina .. ma vähemalt loodan.

Ja kõige lõpuks, kõige tähtsam asi mille pärast ma üldse kirjutan :

PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS KALLIS STEVEN !

Pea maha korralik sünnipäevapidu ja kes teab, äkki ... äkki on kõik võimalik :) .

PS! Ma ei ole isegi mitte kindel, et sa seda näed, aga kui mitte täna, siis mingil ajal kindlasti :) !