12. september 2010

You're fucking lame.



Aga sina ei tule mulle ütlema, et ma ei suuda. Suudan küll ja kuidas veel. Tegelikult kui ma päris aus olen on sinust üle saamine iga päevaga aina lihtsam. Sa annad mulle IGA päev aina rohkem põhjust sind vihata. Ma ei looda enam midagi. Ma ei usu enam midagi, ega kedagi. Mille jaoks ? Persse sina ja kõik muud ka.

Aitäh sulle kes sa oled koguaeg mu kõrval olnud. Aitäh, et sa panid mind uskuma et ma jõuan. Aitäh, et sa mõtlesid minuga erinevaid enesatapu viise välja. Mõned neist on ikka eriti lamedad. No, hei, ma võin auto ette hüpata, aga pudeliga pähe ? No, thank you. Ma ei suuda iegi mitte poomissõlme teha. Ja noh ma otsustasin seda ka et seal silla pealt ei taha ma rongi ette hüpata või siis lennata, sest see rong sõidab sealt linnast läbi mega aeglaselt. Ma arvan et ma ei taha tunda väga suur ja kauaaegset valu. Ja aitäh veel sulle selle eest sa minust hoolid ja aitäh, et sa ... et sa OLEMAS oled isegi siis kui mind enam pole.

Mu ebaõnn ei taha ka kuidagi lõppeada. Kaks päeva tagasi kukkusin vette. Oli küll tore viis kilomeetrit märjana öösel kella kahe ajal koju kõndida. Muideks kes kurat minuga kaasas kõndis ?? Ilmselgelt ei ole ma võimaline seda mäletama. Kuna ma kukkusin puusaga silla vastu väga valusasti, siis ei ole ma JÄLLE võimeline kõndima. Hurra. Kolm päeva tagasi, kukkusin ma ... üllatus, üllatus.. vetsupotti. Ilmselgelt suudan seda ainult mina . Kooli võiks ka mõni päev jõuda. Kainena. Ööäh. Persse.

Ma tean küll, et kõik on minus endal kinni. Samas jälle, kas ikka on?

Ma tahan tehan keerata endale ühe savu ... kui mul ainult oleks millest seda keerata. Tõmmata seda justnimelt küünlavalgel. See pehme maitse mis tuleb. See mõttetühi tunne. Lihtsalt selline vaba tunne. Jaa, teeks küll ühe praegu.

Ma olin vist ise ka kunagi ülipositiivne ja ja optimistlik. Fuck it. Ma ei tahagi olla selline, sest nii tunub kõik aboluutselt kõik võimalik, kuigi see pole tõsi. Ma olen realist. Ma olen piisavalt haiget saanud oma unistustega mis on purunenud ja ma olen piisavalt inimesi kaotand, kes mulle palju tähendavad. Ma ei tahagi enam ülioptimist olla ja ma ei tahagi enadale enam unistusi ja ma tahan lihtsalt vooluga kaasa minna, eks näis mis SAATUSEL mulle veel anda on. Bring it on.

Jah ma olen kuradi keeruline inimene ja nii paljud ei saagi minust aru. Vahest ei saa ma ise ka endast aru. Ma võin olla siin ja seal täpselt samal ajal. Ma võin teha MIDA IGANES, kui mul tuju on. Näiteks loodetavasti saab tuleval reedel nalja. Loodetavasti jäävad inimeste suud lahti ja loodetavasi naerame palju. Ja ennekõike loodame, et see plaan täide läheb. See oleks the best day ever. Alright ... the best night ever. Ma tulen kuna ise tahan ja lähen just siis kui selleks on õige aeg. Mitte keegi ei saa muuta mu mõtteviisi ja mitte keegi ei pane mind tunda teistmoodi kui ma tunnen. Mitte keegi ei sunni mind tegema mitte midagi ja ma teen täpselt seda mina ma ISE tahan. Ja te enesekesksed, isekad ja üleüldiselt pilkude saatjad võiksite perse minna. God, how I hate it when you bitches look me like that.

Ma sain öösel sitaks armsa sõnumi. Ma tahtsin sulle öelda seda, et ega ma armastan sind ka ja ega ma sind ka enda südamest ära ei kustuta. Olen pahoillani, jos olen tehnyt jotain väärin. Tarvitsen sinua, koska ilman sinua olen puolikas. Rakastan sinua todella paljon ja pyydän anna minulle anteeksi. : (