17. september 2010

If you loved me, why did you hurt me?


You're the one who broke my heart, you're the one
who made me cry, you're the reason my world fell apart,
jet I'm still in love with you
and I don't know why.


Olge oma soovidega äärmiselt ettevaatlikud. Need PÄRISELT täituvad. Ärge kujutage endale ühte situatsiooni uuesti ja uuesti ette, sest see võibki täpselt nii juhtuda. Mina igatahes ei julge enam nii teha. Kes teab mis kõik veel juhtuda võib. Ma keerasin jälle kõik .. eem .. persse.

MIS MUL VIGA ON ????

Miks ma armastan teda? Maailmas on tohutult poisse keda ma võiksin armastada, aga ei. Ei, ma armastan just nimelt seda poissi kes mulle haiget teeb. Veel ja veel ja veel. MIKS MA TALLE ÜLDSE VÕIMALUSI ANNAN ? Ta on juba fucking piisavalt tõestanud, et ta ei vääri seda. Ta isegi mitte ei pinguta. Võtab siis kui tahab ... ja kuidas tahab. Vittu, ta lihtsalt keerab kõik peapeale. Muideks ma olen ÕNNELIK kui ma temaga koos olen, kasvõi natukene. Ma unustan kõik mured ja kõik muu. Kas pole vähe imelik ? Kas ma pole üldse üleüldiselt vähe imelik?

Ilmselgelt ei ole mul siin enam midagi teha. Kas keegi palun, palun laseks mulle kuuli pähe. Või näiteks õpetaksmind poomissõlme tegema. Või kurat küll, kas tasub neljandalt korruselt alla hüpata ... noh pea ees muidugi : D?