31. oktoober 2010

She's mad. She's really mad.

Ma vihkan ümber nurga rääkimist. Ja inimesi kes ümber nurga räägivad, eriti kui ma olen nii umbes billion korda öelnud, et räägi otse.  Otse. Miks ei või otse öelda, mis öelda on? Ma pole mingi fucking selgeltnägija eksole. Ja ma pole mingi fucking you're-my-little-angel-who-makes-my-day. I'M NOT !!! Jah, ma aitan teid alati kui teil mure on ja jah ma üritan pakkuda välja lahendusi, aga herra jestas, kui mul on mure siis who the fuck mind kuulab ja aitab? Mul nüüd kõriauguni teie aitamisest ja kuulamisest - MUL ON TÕSISELT OMAD PROBLEEMID MILLEGA HAKKAMA SAADA JA MA EI TAHA ENAM TEGELEDA TEIE OMADEGA, eriti kui te ei suuda isegi mitte mingisugust tänu üles näidata. Ja ma ei saa endiselt  aru, miks rääkida ümber nurga  ja hellou ma ei saa alati aru, kui sa oled kahepalgeline. God sake, ma olen ka ainult inimene ju .  Ma kägistaks küll su praegu hea meelega ära .. või veel parem sõidaks buldooseriga üle. Jah, ma läksin praegu närvi. 

Ja muideks .. Mulle ei meeldi kui minust räägitakse. Head või halba. Mulle ei meeldi !  

I'm so fucking bitch. 

Sweet dreams.