26. oktoober 2010

The days feel like years.



In the middle of the night,
 when I'm in this dream,
 it's like a million little stars,
 spelling out your name.
 Baby,you gotta come on,
 come on and say that we'll be together always



Ma ei tee vahet õigel ja valel. Ma tahan lihtsalt elada ja tunda elust rõõmu ja as tead su idiootsus käib mulle närvidele. Üleüldse käivad mulle paljud asjad närvidele. But who cares? Ma tahan selle kooli ära lõpetada nii kiiresti kui võimalik, sest ma lihtsalt ei jõua enam teha mitte midagi. Olete kunagi tundnud sellist tunnet et te ainult poolenisti elate? Selline tunne, et kui silmad lahti teete siis pole miski enam päris vaid illusioon? Noh anyway selles tundes pole mitte midagi head. Ausõna.




Nägin täna unes midagi jubedat, sest ma ehmatasin ennast üles. Miks ma ei mäleta neid unenägusid mitte kunagi ? See on viimase viie päeva jooksul teine kord juba. Creepy. 

Mul on valida kas korter või kaamera. Hell yeah, i want camera. Tegeikult läheme täna vaatama seda korterit ja kui ma korterit ei taha siis loooo-oooo- oo-detavasti saan kaamera. Tegelikult ma tahtsin hirmasti korterid, aga mu mõtte veendis ümber see, et mul tuleks topeltstress, liiga vähe raha ja ma peaksin jala igal hommikul pool tundi kooli kündima ja hiljem tagasi. No ei tänän. Ma ootan veel seitse kuud, kuni ma kaheksateist olen ja siis tsutsu- frei. Peale seda ma tulen üldse Lappeenranast ära. Jah, mul plaanid on päris suured, tahate näha, et ma need ka täide viin ? Sitapead. 

Otsustasin selle ka ära mis tööd ma suurena päriselt teha tahan. Fuck this teacher job. Fuck it. Mul on hoopis teised plaanid. ; ). 


Tahan minna sinna sinna lõuna- Soome kalli juurde ja eesti minna Pisikese juurde , aga mul ei ole raha, kas keegi tahab mu pangakontole ühe kopsaka summa kanda ? Thaank youu very much. Peaks issilt selle järgmise kuu viiskümppi täna ära küsima, siis tuleks küll omadega välja. ; ) . Ma muidugi kahtlustan, et ta ei anna seda mulle. Putsi. 

Millal mu psüholoogi aeg oli ? Miiilal ? Ma ie mäleta enam ja ma olen seda paberit otsinud, aga tutkit seda pole. Persse. Peaks helistama talle vist. (a). I need to talk with somebody. Okei, ma ei taha igaühega rääkida. Daa.