26. oktoober 2010

Confused.

NIKON D5000 vs CANON EOS 1000D 

Nikon on loomulikult kallim, aga Canon tundub parem olevat. Argh, dilemma. Canoni ma saaksin kätte umbes 700 euroga millel peaks juures olema kott, mälukaart ja kaamera puhastamis lapid, ilma nendeta tuleks 400 eurot ainuüksi kaamera hinnaks. . Nikoni  kaamera hind on 679 euri millele siis kott ja mälukas juurde osta. Noh mingi 900 euri tuleb ära. Üleme nii et lõpp kokkuvõttes tuleb niivõinaa päris kallis. Positiine on see et Nikonile ma saaksin objektiive sõbra käest kuna ta nagunii ostab endale uue ja lubas mulle paar tükki pärandada, aga samas ... ma vist otsustasin ära. Kuigi ma just vaatasin et poed on mõlemast kaamerast suht tühjad. Sowhati'mgonnado?

Kapten, kapten  teatan teile,
meie naine  kukkus vette.
Pea ees, jalad taga,
sina oled mängust vaba.

Öööhöhh.