24. september 2010

I'll find out the way to make it back someday.

She comes to me and says
" it's not so scary, you know...Dying, i mean."
But i'm scared.


Esimesed tulemused on igatahes teada. On üks inimene kes teab ... ja ta teab ka ainult sellepärast, et ma ei suutnud rohkem ta pisarates silmadesse vaadata ja öelda, et minuga on kõik korras.

Mis nüüd edasi ? Ootame tulemusi.


Koeviikko on kohe-kohe. Kuidas ma hakkama saan ?


Järgmisek neljapäevaks inglise keele eksamiks on mu selgeks vaja õppida ( grammatika lisaks ) 182 sõna pluss 46 fraasi. Korrutage mõlemad kahega, sest ma pean ennem soome keelse tõlke tõlkima eesti keelde, siis sõna soome keele eesti keelse tähendusega selgeks õppima ( pluss õigesti kirjutama) ja siis alles õpin inglise keeles kirjutama. Lucky me, don't you think. Fucking lucky me. Kuidas ma seda teen ? Kuidas ma jõuan? Mitte mingisugust huvi ei paku mulle selles kursuses läbi kukkumine, sest enku õpetaja ilmselgelt mind ei salli. Wopadii. What a wonderful life i have.


Liigutan ennast vist voodisse ja lämmatan padjaga ära.



Sweet dreams!