24. detsember 2010

A heart full of hate.

Please don't forget that there are people out there who really matter and who really care.

Ma muutun iga päev. Ja iga päev ma püüan endaga kuidagi toime tulla. Igapäev ma ütlen endale, et Birksu, sa oled piisavalt tugev, et mitte teine kord haiglasse minna. Sa pole selleks loodud. Sa pole loodud alla andma. Sa oled midagi palju enamat, kui allaandja. Sa saad hakkama. Ma võitlen iseendaga hommikust õhtuni. Ma võitlen kõigi teistega. Ma panen inimesi vihkama ennast ja panen neid armastama ennast, aga lõppude lõpuks olen MINA see, kes nad nagunii endast eemale lükkab. Ma lihtsalt ei suuda olla inimestega. Ma tunnen ennast nii ahistatult kui ma lähen peole või sõbrannaga kohvile. Vahetpole kellega või kus ma olen - köied on mu ümber nagunii. 

Kallis, 

Täna ma kirjutan Sulle oma emakeeles. Ma ei jaksa täna mõelda neid inglise keelseid või soome keelseid sõnu, aga ma tean, et Sa ei pahanda ja ma tean, kallis, et Sa saad minust aru. Ma vahest mõtlen, et mis oleks kui Sa elus oleksid. Mis oleks kui ma poleks Sind tookord enda juurde kutsund. Mis oleks, kui Su sõber poleks avariid teinud. Mis oleks kui see purjus autojuht poleks teie autole sisse sõitnud. Mis oleks kui Sa poleks surnud. Kas ma oleksin siis selline vastik inimene nagu ma nüüd olen. Ja tead mis ma veel mõtlen ? Kas Sina oleksid ka lõpuks mulle pettumuse toonud?
Ma süüdistan ennast iga päev. Kõik need KUI'd keerlevad mu peas. Kui poleks seda olnud, ja seda teinud, ja see tulnud ja nii edasi ja nii edasi. Ma lihtsalt ei anda endale seda iial andeks. 
Palun tule mulle täna külla. Sa pole pikka aega enam käinud. Vahest tuled mu juurde ilusates unenägudes vahest õudusunenägudes. Miks? Miks õudusunenäod? Miks? Vahetpolegi, see on mu oma süü. Ja vahetpole kuidas Sa mulle külla tuled, lihtsalt tule. Ma tahan Sinuga rääkida. Ma lihtsalt tahan Sinuga rääkida. Ma tahan, et Sa aitad mind. Ma tahan, et Sa laseksid mul olla vaba. Sina tead, Sina tead miks. Miks ma seda just Sinult palun. Sina tead. 
Ma armastan Sind ! 

xoxo, Birksu. 

Ma tõsiselt muideks imetlen nende poiste julgust, kes ütlevad mulle ma armastan sind! Ma tõsiselt imetlen seda, kui ma olen neile sitasti öelnud ja nad ikkagi suhtlevad minuga ilusti edasi. Ma ausalt imetlen teie julgust, aga liig ajulgeks ei tasu ka minna. Ma ei jaksa teile kõigile rääkida "seda lugu " miks ma ei usu armastusse ja miks ma vihkan, kui keegi ütleb mulle, et ma armastan sind. Kui sa ARMASTAD mind - tõesta. Ja sõnadest ei piisa. Mkm. Lilledest ka mitte. Ehedest ka mitte. Shokolaad? Noh, vähemalt oled õigel teel. So, anyway, good luck. Ah, ja kui sa tahad mulle muljet avaldada tasub alustada sõnadest SA MEELDID MULLE.

Ah, ma ma juba teen esimesi samme, et olla parem inimene. : ) 

 Kas ma see aasta saan võtta uue aasta vastu inimesega kes mind armastab ? We'll see, we'll see. Tegelikult ma tean, et see on minus kinni, aga ma ei ole veel julgenud otsustada, kus ma olen või mida ma teen. Ah. Ma igatahes loodan, et aastavahetus tuleb ilus - kas koos sinuga või ilma sinuta. Ma kaalun hetkel kahte varianti ehk siis kahte inimest kellega uus-aastaõhtu veeta ja ma ei suuda ikka veel otsustada. Aga vähemalt te mõlemad olete hüpersuperfantastilised. 

Tahate teada, kui tihti tehakse maailmas enesetappe? Iga 40 sekundi tagant. Ma ei imesta kui ma üks nendest olen varsti. 

Igatahes kõigile Merry Christmas. Vahet pole, et ma vihkan jõule. Aa ja sellega seoses ma avastasin täna, et ma olen juba kaks aastat skipanud jõule. How great is that ?