27. detsember 2010

Niii armas !

Kõnnin linnast koju. 15 kilomeetrit. Kell on 11.33 kui kõndima hakkan. Jah, ma vaatasin kella. Mingi pool teed olen ära kõndind ja politseiauto tuleb vastu. Jääb seisma. No, well, yeah. Mingid PURJUS tüübid kõnnivad mööda. Mõtlen, siis et noh whatever, et mis mentidel mulle ikka öelda on , raudselt peatusid nende tüüpide pärast. Kõnnin.

Politsei: " Neiti, neiti. "
Vaatan taha. WTF !!
Mina: " Mina või ? "
Politsei: " Jah, sina. Kas kõik on korras? "
Mina: " WTF? Jaa, kõik on korras. "
Politsei: " Kuhu sa kõnnid? "
Mina: " Koju. "
Politsei: " Kus sa elad?"
Mina: " Tahad mind koju viia? "
Politsei: " Kas sul on küüti vaja? "
Mina: " Nojah, väljas on suht külm ega ma ära ei ütleks.."
Politsei: " Kust sa tuled? "
Mina: " Linnast."
Politsei: " Mida sa linnas sellisel kellajal tegid? "
Mina: " Sõbra juures olin. Aga bussid ei liigu nii hilja. "
Politsei: [ Vaatab mulle pikalt otsa] " Kas sa oled joonud? "
Mina [ oleks ma oma nägu sellel hetkel näinud :D ] " Ei. "
Politsei: " Kas lasen sul puhuda? "
Mina: " Ei , ma tahan lihtsalt koju saada. "
Politsei: " Okei, me viimane su koju "
Mina " Oh, aitäh. "

Ja niii ma täna koju saingi. Bussid vihkavad mind - politseid armastavad. How great is that ?

Mul süda jättis lööke vahele kui tüüp küsis, kas ma joonud olen.


Aga igatahes on lappeenrantas kuradi ägedad politseid. Olge kadedad!

---

Mul on kahju : ( !