13. detsember 2010

Happy birthday to you !


Your voice makes me feel better.   

You're seventeen now. Happy birthday !

Ma olen õnnetu. Tead Sa miks ? Sest ma ei leia piisavalt sõnu, et Sind kirjeldada.

Aga ma üritan praegu midagi väga võimatut: üritan sõnadesse panna Sind ja meie sõprust. Ja ma ei oska seda teha, kuid ühes olen kindel: kui sõbrad oleksid lilled, nopiksin ikkagi Sinu. Kui sa vaid teaksid, kui olulised on mulle tegelikult need hetked, mil Sa oled minu kõrval seisnud. Mittemidagi öelnud, lihtsalt käest kinni võtnud ja olemas olnud. Ma ei tea kuidas Sa seda teed, aga Sa suudad mind alati naeratama panna. Selles olen ma küll kindel, me naerame nii palju, et võime kindlad olla: vanaks saades on meil ühesugused kortsud.
Ja pea alati meeles seda, et kuhu Sa ka ei läheks või kus iganes Sa poles mu süda on alati Sinuga.


Sinus on see miski, mis teeb Sind mu parimaks sõbrannaks ja sul pole õrna aimu ka kui õnnelikuks see mind teeb ! 


Ma armastan Sind !