30. november 2010

What a wonderful day !




NOT !

Keegi sööb mu suitse. Ja mu suitsud on mulle eksaminädalateks. Või sul kui mul väga sitt päev on. Ja kes kuradi idioot sööb mu fuking suitse ah ?? Ma olen sada protsenti kindel, et kui  ma eile koolist koju tulin oli tobipakis veel viis tükki ja hommikul oli üks. Ja fuck, aga ma olen kindel, et ma ei käi öösel unes suitsu tegemas. Ja tõsiselt mul ei ole võtta seda 4.60 euri igakord tagataskut, ja see pole esimene kord ku mul röökki kaob...Pealegi ma mõtlesin , et see tobi on viimane, et ma saan ilma ka hakkama, aga ma pidin alles homme selle pakiga ühele poole saama. HOMME, siis kui mul viimane eksam on. So, haistakaa vittu.

Käisin täna poes. Ma vihkan shoppamist. Olen alati vihanud ja jään alati vihkama. Anyway, oli mul vaja laupäevaks midagi pidulikumat ja mõtlesin et midagi sellist millega ma saaksin üksiti ka jõulude ajal kirikusse minna, kui seal on need esinemised ja värkki. Mõtlesin osta mingi tavalise musta mini kleidi, või siis mingi pidulikuma pluusi, noh käisin kõik fucking Lappeenranta poed läbi ja ma ei leidnud mitte midagi. Kõik kleidid esiteks olid mingisugused sitakäkerdised. mille sarnast mina ei paneks elusees selga, pealegi  saan ma  ise selise käkeridise voodilinast teha ( keerame kehaümber lõikame siit ja natukene sealt ka , voilaa valma ) . Kujutate nüüd ette ? Või pidulikum särk....Hyi vittu, õigemini atrjhf dj. VITTU, INIMESED TEHKE NORMAALSEID RIIDEID. Üks kahest, kas minu still on liiga ekstreemne või kõikide nende sitsid- satsid- lõikame -rebime- ehteid kilode kaupa -ja -meiki ka-pluss-kümne sentimeetrised kõrged kontsad- millegame kõndida ei oska- tüüpide stiil ? I fucking don't know.Anyway,ma ärritusin suht korralikult, et mõtlesin alla anda ja kodust midagi otsida OMA normaalsete riiete seast. Punkt.

Ja see christmas music. I simply hate it. So fucking much.

Meil on täna inglise keele töö ja ma pidin inglise keeles seletama mida tähendab "ignore" kirjutasin vastuseks don't give a fuck. Mis oli ühtlasi ka teine lause sellest tööst. Ega mul polnud plaanis seda vastust sinna jätta, aga kuna ma unustasin, etma pean sinna teise vastuse kirjutama, siis see jäi. Põhimõtteliselt on see vastus ju õige, so kui ta mulle täispunke selle eest ei anna,  siis ma tema tundi enam ei lähe. Fck you.

Homme soome keele eksam . Õnneks viimane ja siis liigume kolmandasse veerandisse .

So haistakaa vittu apinat!