14. november 2010

if God is for us, who can be against us ?



See oli m-a-h-t-a-v-a !

Eile õhtu oli eriliselt s-u-u-r-e-p-ä-r-a-n-e. Ma olen sada protsenti kindel, et seda mida mina eile õhtul tundsin ei tunne just paljud. Seista kirikus kõigi ees, inimesed su ümber ja terve kirik palvetamas su eest erinevates keeltes,käed sinu poole või puudutades sind soovides sulle kõige paremat. Seisin seal ja ma lihtsalt värisesin ja pisarad jooksid ja lihtsalt kallistasin tüdrukut eda ma tegelikult tean ainult paar päeva ..  AGA see oli midagi kirjeldamatut. Need inimesed , palvetamine, keeled, kõik .. lihtsalt vou. Ma ei oskagi kohe midagi öelda. Lõpuks kingiti mulle Piibel. Valgete nahksete kaantega ja mul lubati graffiti peale teha. How great is that ? Käisin täna hommikul ka kokoukses ( ma ei teagi kuidas see eesti keeles on,  vist jumalateenistus vms. ) ja lugesin terve selle aja Piibilt. Ma alustan psalmidega ja liigun siis kunagi edasi Johanneksen evangeeliumi. See on midagi tõsiselt uut ja ma olen siin väike oma superstaar. Kõik teavad mu nime ja kõik soovivad mulle õnne ja kõik on nii armsad mu vastu  : ) Ülimalt armas ! Need inimesed lihtsalt võtsid mind kohe omaks. Mul pole sõnu ... MAHTAVA !

Nad ütlesid, et inimesed muutuvad. Nad ütlesid, et mina olen selle tõestuseks. Nad ütlesid, et nad on õnnelikud. Nad ütlesid, et ma hoiaks seda tunnet südames. Ja hoian. Kohe kindlasti hoian !

Ma poleks kuu aega tagasi arvanud, et ma võiksin sellest masendusest  välja tulla. Ma poleks tegelt arvanud, et ma lõpetan selle joomise ja kanepi suitsetamise, aga siin ma nüüd olen. Ja ausaltöeldes õnnelikum kui kunagi varem! : ) IhQ .

... ja nüd ma ootan ristimist. ! : )