20. oktoober 2010

Run away.

Fakk, fakk, fakk.

Mine perse. Mine vittu ! Faking idioodi kari. Ma isegi ei teinud sulle mitte sittagi ja sa tuled kallale ja sina mis faking öigusega sa ylted mulle kes ma olen ja kes mitte. Fakk, ma ei jöua enam joosta seda teed.

Vittu ...  nöme on elada söbrannade pool, nende kulul. Pean kusagilt kuidagi raha saama, et edasi minna. Ma pean ! Jätan kooli nii kui on, las olla. Mul terve elu aega öppida. Ma ei lähe tagasi koju. EI LÄHE ENAM ! Helista nii palju kui tahad, ma nagunii ei vasta. Putsu minge. Nii kaua kui mul on katud pea kohal on köik hästi ja kui enam ei ole siis on ... perses. Siis on täega sygaval perses.

Ah ja kui kodustest keegi loeb, siis MINGE PERSE ! Kui ma olen nii haige ja psyhho siis pole väga mötet ju mind taga nutta, pole ju vaja mingit draamat teha.

MUL ON NII POHHUI nyyd. Aboluutselt köigest ja köigist.

Keerake mulle selg- mul ei olegi teid, vittu vaja. Mul pole kedagi vaja .. ma saan ise ka hakkama. Lähen kasvöi sinna kus Inid praegu on, missest et ma sealt ennem 9 kuud ära ei saa. Pohhui - ei tahagi. Möelge vähe mida te teinud olete. Jah, ma ei tunne ennast syydi. Mina ei ole oma lapsi löönud kunagi ja kui ma peaksin neid saama siis ma ei lööks ka. Mitte iiial. Eriti veel mitte millegi eest. Tasub meeles pidada, et teie ise tegite minust sellise nagu ma olen. Tasub meeles pidada ...

Kauaks mul neid söbrannasid on ? Paariks päevaks vist. Reedeks on sebitud öömaja, kuhu peale seda ? Kuhu, kuhu, kuhu ? Igatahes mitte koju, enne lasen kuuli pähe kui ma sinna tagasi lähen .

Ilmselt ei kuule te enam natuke aega minust.

Olge tublid !  : )  ja ylimalt suur aitäh neile kes aitavad !