29. oktoober 2010

Hot chocolate.


Ma võiksin iga päev minna coffee house, et juua seda. Eriti hea on see just sellistel vihmastel ja udusatel ilmadel ja veel parem kui minna sõbrannadega koffari lauamängu mängima ja seda sooja magusat vahukommidega kakaod juua. Fuck, how great is that ? Me saame koffaris alati tähelepanu oma ideaalse lauamänguga, mille ümber lõpuks on alati kõik koffari külastajad. Uskuge või mitte. I like it. Pealegi suudan  ma alati kõik enda ümber naerma panna oma fantastilise naeruga mis on hea tuju puhul ERITI loud ja loomulikult sellega kui valesti ma alati neid soome keelseid nimesid ütlen, but who cares? It's fun.  Mul on vist maailma parimad klassiõed. Ja muideks tänu nendele ma lähen järgmine reede ratsutama ja hobustega tegelema. Mul on olnud nii palju erinevaid klasse ja ma pole kunagi kuulunud oma klassi tüüpide ringkonda ja nüüd ma tunnen, et ma olen seal klassi sees. Miks ma algusest peale pole nende inimestega koos õppinud? Jah, ma tahtsin öelda, et mul on maailma parimad klassiõed ja klassivennad. Beat it.