13. oktoober 2010

It might be stormy now, but it can't rain forever.


Be strong now, 'cause things will get better. 

Käisin täna Margotiga Hesburgeris söömas.

Birksu: Maaksu, palun võta ketsupit ka .

Maaksu tuleb tagasi kahe TÄIS topsiga pluss vähemalt 200 paberiga ( siis selle suu pühkmis paberiga ) ja jah ma võtsin need koju kaasa. Ja jah ma kasutan neid nina nuuskamiseks : D Ah ja siis saime me TASUTA jah TASUTA kaasa kaks pakki kommi ( kus oli kuus kommi sees ja pooled neist lagritsad). Vot need on kõie vastikumad kommid mis ma kunagi söönud olen ( või siis pool söönud) ... Siis tuli meil kusagilt idee kokakoola sõda mängida mis lõppes sellega, et jäätükid ja koola olid igapool. Seejärel jooksuga vetsu ja seal suutis Margot poti ära ummistada vetsupaberiga, sel ajal kui ma kõigilt sisse tulijatelt Ankku Ankat küsisin. Kellegil polnud : (  Damn.

Käisin täna poes ja võtsin sealt  õhupallid koju jõudsin oli mul neid NULL. Kuhu need kadusid ?? Pean tegema politseisse avalduse, et mu pallid läksid kaduma : ( .

Käisin täna poes ja avastasin, et ma olen rahvale kasulik ehk panin ostjate korvidesse igasuguseid toredaid asju. Ja ühele rasedale naisele kes oli mehega neile sokutasin täiesti juhuslikult kondoomid : ) Hah, how great is that ?

Käisin täna poes ja avastasin, et poest saab ka tasuta asju. Võtsin endaga kaasa puuvilja kilekotid, sellepärast et ma solvusin selle poe peale.

Nendega kilekottidega sai suht mõnusalt nalja. Tahate teada? Igatahes seisime Margotiga bussijaamas ja väikesed poisid kõndisid mööda küsisin " tahate neid kilekotte endale, kui mul pole nendega midagi teha ? " poisid keeldusid. Margot küsis " aga kui ma teile viis eurot annan? " ikka ei taha. " okei, aga 20 ?" vastust ootamata karjus Margot " AGA SADA EURI  VÕI 150 " Kõrvaltvaatajatele ehk mulle tundus see täpselt sellisena nagu ta müüks ennast. Jaa, sai naerda. Siis me mõtlesime, et vaestel inimestel pole raha kondoome osta ( AUSALT EI OLE, ME teame. ) ja läksime firmariietega kuti juurde ja ütlesime, et " näe tsauta kondoomid" tüüp ütles vastu, et " okei anna mulle paar tükki " ja seda ta ka sai : ) ! Läksime siis koju kilekoti rull käeotsas ja täiesti järsku ütlesin Marksule, et " kuule jõulud tulevad, ehime Uus- Lavola ära " ja sealt see läks. Bussijaama mähkisime kilekottide sisse, heki külge sai pikk riba nendest kilekottidest tehtud ja siis veel lõpuks nelja puu ümber ilus lips. I'm such a genius. Aga ilus on. PÄRISELT.

Ja siis lõpuks ostsin endale neli uut tsäksi, millest ühe ma tegelikult ostsin juba eile ja mis on autodega ja mis kaob kogeaeg äraja maksis hingehinda ehk 2.80 euri , aga sellegipoolest mu üks ja ainus lemmik. Täna ostsin kolm tükki ( kokku 1.45) - ühe roosa, ühe sinise ja ühe kanapasa kollase. Aga kuradi ilusad on. Pildid on ka peal loomulikult. Margotile kinkis sinise - kuigi me tükk aega vaidlesime kanapasa kollase üle... MA SAIN ENDALE. Jess. Sinna mu rahad lähevad ...

Have a nice day.