5. oktoober 2010

Sometimes you have to be strong for yourself.



 Relationships are worth fighting for, but sometimes you can’t be the only one, who’s fighting. At times, people need to fight for you – if they don’t, you just have to move on and realize what you gave them was more than they ever were willing to give you.

Käisin psüholoogi juures.

Püsholoog : Kas sa tahad surra ?
Mina: O.o  [vaikus ] No .. öö ..[ ( : ) ] .. ei .. või siis jaa .. ei .. no ma ei tea.
Psüholoog : Oled sa mõelnud kuidas sa teeksid enesetapu?
Mina: JAH. Iga päev Lotta juures olles mõtlen, et hüpan ta korterist alla [ : ) ]
Psüholoog: Kui kõrgel ta elab ?
Mina: Kolmandal korrusel .... PEAEES MUIDUGI , ära muretse !
 [ : D ]

Psüholoog ei saanud ilmselgelt aru et ma seda tõsiselt ei mõtle, sest peale seda tuli pikk loeng elust ja surmast. Lõpuks lisasin, et

Mina : Tegelikult kogu tõde on selles, et koguaeg kui ma kusagil käin vaatan maju ja kohti kus enesetappu teha, aga siini pole kaugemale jõudnud ja ei jõua ka, sest ma nii neetult palju hoolin teistest inimestest, kes minust hoolivad.
Psüholoog : See on väga hea, et sa teistele mõtled, aga ära unusta, et vahest peab ka endale mõtlema.
Mina : [ FAAAIIILLL. ] Kas see oli nüüd mingi vihje ?
Psüholoog: Ei üldegi mitte, sa said minust nüüd valesti aru..
Mina : Ilmselgelt. Äkki võtame nüüd järgmise teema ?

Loomulikult me ei liikunud edasi, sest ta pidi mulle lahti seleta mis ta selle lause all mõtles. Jah, ma võin olla NATUKENE rööpast väljas, aga see ei tähenda et ma asjadest aru ei saa. Ja jah, see ärritas mind.

Kui ma järgmine neljapäev uuesti sinna lähen, siis ma panen juuksed patsi, sest pole väga kasulik juukseid lahti hoida psüholoogi juures ... jah ma kisun ennast vahepeal juustest ... eriti kui mind miski ärritab : D

Ma teadsin algusest peale, et mul mõtetu sinna minna, sest hei, kas ta pakkus mingeid lahendusi välja. Mingeid normaalseid, mulle sobivad, inimlike lahendusi ? Noup. Aga saan järgmine neljapäev uuesti minna. Vähemalt on neljapäeva hommik ( kaheksast alates) sisustatud millegi muuga kui kooliga. Wohoo. Oh mul siis soome keel esimene. Faaakk , teise tunni ajal oleks palju parem olnud, sest siis venku. Bljäät.

Teisipäeval vist või mitmes see 11.10 nüüd ongi tuleb arsti juurde minna. Kui vereproovi veenidest TÕESTI võetakse, siis heihoo, mind te seal ei näe.

Ah ja ma tahtsin seda öelda, et :
Ossu pole MINU Osku. Punkt. Ma ei oma inimesi, eksole. Ja ei taha ka .. peale teatud inimeste : ) ! PS! Tüdruk ja poiss võivad imehästi SÕBRAD olla.

Steven, NO SHIT SHERLOCK ! ;**