2. oktoober 2010

I'm only gonna break, break your , break break your heart.




Eilne õhtu oli tõesti kirjeldamatult hea. Ma olin täiesti kindel et alla pooled esimese klassi omad ei tule sinna, aga EI rohkem kui pooled olid kohal pluss veel teise klassi omad, aga sealt olid vist ainult tuutorid. Okei, ma ei ütle et see oli kõige parem pidu kus ma kunagi käinud oled, aga see oli kõige parem pidu kus ma Soomes olen käinud. Tantsida lihtsalt kuuest kaheteiskümneni- vot, see on midagi uut. Tegime oma klassiga riietest ka kõige pikema keti ja üllatus üllatus- sain endale tiitli KÕIGE PAREM TANTSIJA. No aitäh :) !

Peas kummitab eilsest õhtust Taio Cruz- Heartbreaker. Kes teab, see teab.

Esmaspäeval on siis soome keele eksam. Teate milles on iroonia? Mul pole siiamaani soome keele õpikut ja mul pole õrna aimu ka kust ma õppima seda hakkan. But who cares?

Ööö ma tahan Eesti . Tahan koju.

KÜMME PÕHJUST SIND VIHATA on ikkagi kõige parem noortekömöödia, kes julgeb vastu vaielda saab vastu pead :) !

Ma lähen eseesid kirjutama.
>Ah ja saatke mulle palun kuhjaga motivatsiooni. Ette tänades,