20. september 2010

How does it feel to be different from me ?

Waste me. Rape me. Hate me.
Do it and do it
AGAIN.
I just don't
have any feelings in my heart.
I just don't feel pain
anymore.


Ma tegelikult leidsin midagi mille nimel edasi minna. Äkki mul oligi vaja mingit väikest muutust. Äkki mul oligi vaja tähelepanu. Äkki ma tahtsingi lihtsalt näha kes minust hoolib, sest viimasel ajal pole ma seda just palju näinud ega tundnud. Olen ma nyyd edev? Olen ma nyyd imelik? Hui. Minge perse. Meil köigil on vahest vaja tähelepanu. Ma ei räägi enesetapust .. oo ei.. see tiirleb mul endiselt peas. Ma ei vaja endiselt kedagi enda körvale. Eriti mitte mingeid möttetuid kahepalgelisi idioote, selliseid kes arvavad, et on nii fucking toredad ja perfektsed. Need kes yritavad köigi söbrad olla, aga välja kukkub vihkamine köigi poolt.
Inimesed, ma räägin ka seda mida teised on teinud, aga erinevalt teist ma rägin seda mis tösi on. Ja kui ma räägin teist paska, siis te ise olete seda teinud. See ei kuulu enam mulle. See pole minu probleem. Vöi mis ? Mina elan enda elu just nii nagu mina tahan ja TEEN seda mis mulle hea tundub. Miks ma peaksin olem akodus ja öppima? Miks mul ei tohiks olla söpru kellega väljas olla? Vöi miks minul ei peaks tore olema? Fuck it. Fuck you all.


Sa ytled, et ma olen muutunud. So what ? That's my life. Inimesed muutuvadki kullake. Kas mitte sina ei öelnud, et sa oled palju elu näinud? Öö.. su sönade ja tegude järgi seda kyll just palju välja ei paista. Fail dude, fail. Vöi, hei, pead sa töesti ERINEVAID läbusid elu nägemiseks. Tuplafail. Mulle meeldib olla see kes ma olen. Mulle meeldib see inimene kelleks ma kujunen hetkel, sest ma olen MINA. Totaalselt perfektselt MINA. Ja olen önnelik selleyle, et ma ei pyya olla keegi teine. Suck this bitch. Kui te naaatukene rohkem silmi avaksite siis te näeksite millest ma räägin. Saaksite aru, et tegelikult on mul öigus. Ja vöib-olla, lihtsalt vöib-olla löpetate nende totakate lugude rääkimise ära, löpetate selle kahepalgelisuse ja näitate kes te päriselt olete.


Just nimelt teie ja teie kitsarinnalisus on see miks ma ei taha Eesti tulla, miks ma ei taha teiega olla. On , jah, on Eestis PAAR inimest kelle juurde ma tahan tulla, kellega ma tahan rääkida ja olla, aha ausalt neid on töesti paar. Ma muide mötlesin yks hetk, et ma tulen tagasi Eesti, öpin seal edasi, aga you wish. Ma oleks teie elu lihtsalt pörguks teinud, sest ma paratamatult olen hakanud näkku ytlema oma arvamust. Niiet teie vöit. Vöi siis mitte ... sest järgmise aasta SUVE olen ma iga jumala päev seal ja te osad toredad inimesed saate mu suust kuulda mitu kröbedat söna. Muhaha. And one point gooooeeeeess to ... Birksu.


Päris ägedalt tuleb mul täna see seosusetu jutt, aga who cares? Ma ei kahetse mitte sittagi. Ma ei kahetse et ma olen selline nagu ma olen ja teate mis ? Ma ei kahetse enam seda, et minul on sitasti läinud, et olen haiget saanud, sest nagu ma olen varemgi öelnud - ma olen sellest tugevam, see köik on teinud mind selleks kes ma olen. Ja ma pean siinkohal köigile teile AITÄH ytlema, aga ma ei tee seda : D.


Igatahes ma jätkan enda OPO tundi TULEVIKU plaanidest. Läheks välismaale? Kuhugi kaugemale veel ... Öpiks veel inimesi tundma. Muide soomlased ja eestlased ON totaalselt erinevad iseloomult. Ha, ma vaatasin just seda paberit mis meil täita tuleb ja esimene kysimus on et mötle kaks sind huvitavat ala mida sa tahaksid tulevikus teha. KUS KURADI PERSEST MA SEDA TEADMA PEAKSIN ? Okei, ma tean - öpetaja, psyholoog ( ma oleks sitaks hea psyholoog, kas te ei arva ? ), tahaks teha oma firma, olla lasteaia kasvataja vöi juuksur. Jah, te saite öigesti aru - ma ei tea ENAM kes ma tahaksin olla. Miks ma peaksingi seda teadma? Ma tahan olla önnelik ja ma tahan surra önnelikult, yksköik mis viisil ma seda siis teen. Ma tahan olla keegi, kes teeb teiste päeva paremaks. Mis ma siis kirjutan sinna ? Mis ma siis peaksin sinna kirjutama ? Olen erinev ja kirjutan midagi utoopilist vöi lähen vooluga kaasa ja kirjutan ameti ? Raske valik .. raske valik.


Muide ma lähen täna köndima ja myyn kaarde, et see raha hiljem Pakistani läheks. Kas ma pole mitte hea ? Kas ma siis ei too inimestele röömu? Teatud inimestele muidugi. Kas teile jäi mulje, et ma vihkan köiki inimesi ? Wrong. Ma armastan oma söpru ja vaenlasi ning hoian neid enda lähedal. Punkt. Vähemalt mul on vaenlasi. And point goes toooo.... Birksu.

GAME OVER !